495 gràcies!!!

495 gràcies!

Gràcies al suport de mig miler de veïns i veïnes, en només tres mesos de treball com a CUP, hem obtingut 2 regidors. És cert que partíem d’un bagatge d’anys de feina en entitats culturals i de lleure, en defensa del territori, en associacions juvenils, veïnals, solidàries i d’estudiants... que partim d’organitzar la consulta sobre la independència i de lluitar per un altre pla d’ordenació urbanística. És cert que teníem un referent a Sant Celoni i que ara en tenim també a Sant Esteve, sumant fins a vuit regidores i regidors entre tots tres pobles.

Però aquests tres mesos hem treballat dur, i altre cop amb dedicació i constància hem assolit allò que ens proposàvem. Volíem tenir veu a l’Ajuntament per conèixer a fons les qüestions que ens afecten i poder-hi dir la nostra, i per primera vegada tindrem capacitat per influir i per incidir directament en la presa de decisions. Ara tindrem un millor accés a la informació que volem compartir amb vosaltres, ara tindrem un millor canal de comunicació per donar a conèixer als governants les reclamacions i demandes populars, les reivindicacions i propostes ciutadanes, les queixes i peticions veïnals.

Ara podrem proposar a l’Ajuntament nous mecanismes d’informació i de participació, nous procediments que facilitin la transparència i la igualtat de tracte i d’oportunitats en les contractacions, la reducció de salaris dels càrrecs públics, podrem promoure més poder per a les entitats i les persones en la gestió dels recursos i equipaments municipals, un altre model d’habitatge i d’urbanisme per preservar Palau com un poble de dimensions humanes, que es faci una aposta clara i decidida pel desenvolupament social, integrador i cooperatiu... i evidentment ha arribat el moment de pressionar fort per tancar definitivament l’abocador.

Tota aquesta feina no la podrem fer sense la teva col·laboració. La CUP no en té prou amb el teu vot, per a nosaltres la democràcia va més enllà, i esperem que tu no en tinguis prou de participar només un cop cada 4 anys. També volem fer una crida a sectors abstencionistes, votants en blanc i bases i votants d’altres partits que estiguin cansades i farts de l’actual sistema de representació política institucional. Volem transformar Palau. Si vols, podem fer-ho plegats. Per aquest motiu, si tens ganes de participar en les comissions i assemblees, o simplement de donar un cop de mà, posa’t en contacte amb nosaltres. Ara iniciem un nou repte, un nou camí, el d’organitzar-nos per organitzar la comunitat. Per això tornem a necessitar l’esforç de totes i de tots, el teu suport, la teva energia, la teva participació per seguir demostrant que tot allò que ens proposem és possible.