Ja ha sortit el primer Vilacup conjunt entre Sant Celoni, Sant Esteve i Palau!

Ja s'està distribuïnt per Palau el darrer número del Vilacup. Fins ara aquesta revista havia estat publicada per la CUP de Sant Celoni (amb l'afegit dels dos Vilacup-Palau que hem editat localment), però la irrupció de les CUP a Sant Esteve i Santa Maria de Palautordera ha propiciat que a partir d'ara es treballi d'una manera més integrada. D'aquesta manera s'aplica, en l'aspecte de comunicació i coordinació, un dels punts que desenvolupàvem en el programa, i que voldríem que es fes extensible a molts altres aspectes: el treball conjunt de les tres poblacions. Ens agradaria que això, en un futur no gaire llunyà, també es veiés en la mancomunació d'espais, de serveis, etc., i més en una època de crisi com la que estem vivint.
  En aquest nou número trobem articles de fons dedicats a temes d'interès general (retallades socials, impostos), així com a qüestions d'aspecte més local, que no per això deixen de tenir interès per als habitants de les altres poblacions. Així, de Sant Celoni es parla sobre una campanya endegada sobre la crisi; de Sant Esteve es remarca la prepotència i nul diàleg de l'actual equip de govern; i de Palau, la problemàtica relativas a les noves carreteres projectades (d'esquena a la població) i les conseqüències que aquestes poden comportar-nos.