Reunió informativa sobre les noves carreteres projectades al POUM

Volem informar del contingut del Pla d’Ordenació Urbanística (POUM) aprovat definitivament, especialment a totes les persones afectades pels nous traçats de carreteres planificats.
  El POUM aprovat incorpora una carretera travessant Moixerigues: partint de la rotonda de la C-35 passant pel mig del carrer Mosqueroles, creuant la Tordera i prosseguint per l’avinguda del Riu Sec fins al camí Vell de Sant Celoni. Si es construeix aquesta nova via es veurà incrementat intensament el trànsit a l’interior dels barris de Moixerigues, Pont Trencat, Temple i Virgili, convertint-se en camí de pas entre Sant Celoni i Palau amb la C-35 i l’autopista, el polígon industrial, l’abocador i la carretera de Campins.
Considerem que ha estat vulnerat el dret a la legítima defensa en ser incorporada aquesta nova via quan ja no existia opció de presentar al·legacions, i hem registrat una moció reclamant a l’Ajuntament que exerceixi la defensa dels veïnats afectats formulant requeriment previ contra l’acord de conformitat de la Comissió d’Urbanisme amb el POUM.
  No ens valen les excuses dient: “No cal que fem res, que això no es farà mai!!” i per això estem estudiant altres opcions de suport als barris afectats, per aconseguir aturar un POUM dissenyat des de la cultura del totxo i treballar per adaptar-lo a la nova realitat social, econòmica i cultural.

Un altre POUM encara és possible!
  Cada nova carretera va acompanyada d’un nou creixement urbanístic, amb més o menys empenta. És per això que ens oposem a la nova variant de Moixerigues, però també a la de Can Pagà, la variant a Sant Esteve per Can Sala i Can Barceló, i el 4t Cinturó.
Totes aquestes vies son les que permetrien un creixement salvatge del nostre poble, facilitarien, encara més, l’accés motoritzat al Parc natural del Montseny i dificultarien l’anada i tornada de molts escolars a la seva escola o institut, pel fet de passar-hi tan arran aquestes noves carreteres.
L'acte es durà a terme amb el suport de les CUP de Palau i Sant Celoni, la Coordinadora per a la Salvaguarda del Montseny i Món amb Seny